Regulament Unipoint, puncte fidelitate  prin telefon smart sau card de fidelitate

  1. Caracteristicile tehnice:

Utilizatorul are nevoie de un telefon smart care functioneaza pe baza Android, sau un telefon IPhone. Utilizatorul descarca aplicatia de pe pagina www.unipoint.ro, sau din aplicatiile PlayStore(Android), AppStore (IPhone).

Dupa descarcare este obligatoriu personalizarea ori a aplicatiei ori al cardului de fidelitate (nume utilizator, parola). Utilizatorul pentru a colecta puncte are nevoie de un suport technic (tableta) plasat la casa de marcat. Utilizatorul poate colecta puncte, si cu ajutorul punctelor acumulate, reduce valoarea cumparaturii sau achizitioneaza bunuri, conform regulamentului de la partener. In acest scop este foarte important ca utilizatorul sa se consulte cu partenerul unde dreste sa acumuleze puncte sau sa foloseasca punctele din sistem UniPoint. De fiecare data avem nevoie de conectare la internet pentru telefon daca avem aplicatia descarcate pe un Smartphone.

  1. Functionarea sistemului in modul „puncte fidelitate”:

Clientul face cumparaturi si trece la casa de marcat pentru a plati. Modalitatea de a cumula puncte cu un telefon pe care avem descarcat aplicatia UniPoint este asemanator cu sistemul prin cardul plastic de fidelatite emis de către beneficiar. La casa de marcat avem suportul technic, care este o tableta montat la punctul de plata. La modul de colectare a punctelor electronice cu telefon sau card de fidelitate, vanzatorul la finalul operatiei de plata va scana cu ajutorul tabletei codul QR al utilizatorului. Codul QR scanat conform valorii cumparaturii, va genera puncte pe telefon in aplicatia utilizatorului. Valoarea punctelor sunt corelate cu lei, adica in cazul unei cumparaturi, 1 leu este echivalent cu 1 punct. La fiecare partener punctele oferite poate sa difera. Pentru acesta este important sa va consultati la fiecare partener despre politica de acordare a punctelor sau sa vizitati pagina www.mediaromania.ro.  De exemplu, daca partenerul acorda un discount de 5% din valoarea cumparaturii, atunci pentru o valoare de 100 de lei se va acorda 5 puncte, adica in telefon sau pe card utilizatorul va avea 5 puncte adica 5 lei. Punctele astfel colectate, utilizatorul poate sa foloseasca numai in unitatea in care a colectat punctelele urcand se doreste acest lucru.

In modul de „descarcare puncte”, cand utilizatorul vrea sa-şi folosească punctele la reducerea valorii unei cumpărături sau să achizitioneze produse conform punctelor electronice, este reverzibil. Se scaneaza codul QR din aplicatie sau de pe card si punctele existente se vor scade din valoarea cumpărăturii (maxim 50% din valoarea cumpărăturii se poate plăti cu puncte). In cazul bunurilor ce dorim sa achizitionam cu puncte, acestea vor fi scazute din totalul punctelor conform bunului pe cre il cumparam.

De ex., utilizatorul are 40 de puncte, care valoreaza 40 lei. Valoarea cumpărăturii este de 100 de lei, deci el va plati 60 de lei, şi se va scade 40 de puncte din aplicaţie din punctele acumulate în acel magazin. Pentru valoarea de 100 de lei între timp va şi cumula 5 puncte, deci la finalul operaţiunii va pleca cu 5 puncte.

Dacă în acel magazin acţiunea se desfăşoare pentru bunuri la preţ redus plus puncte, atunci din aplicaţie se va scade atâta puncte din punctele acumulate în acel magazin, cât este alocat pentru acel produs.

Este foarte important: si aplicatie din telefonul Smart cat si cardul de fidelitate UniPoint se pot folosi la toţi parteneri care sunt in sistemul UniPoint.

  1. Reguli specifice UniPoint

Inc az in care primiti un card de fidelitate UniPoint de la un partener cu un bonus de puncte acordat de catre partener acele puncte se pot folosi la prima vizita la acest partener, dar numai la acest partener.

 

     In cazul in care sistemul UniPoint descarcat pe un Smartfone sau un card de fidelitate UniPoint este folosit in mod repetat intr-o zi la un partener nejustificatsi se cumuleaza puncte pentru valori mari sau chiar exagerate de cumparaturi, acest lucru se considera un abuz din partea utilizatorului. In acest caz sistemul va analiza penru fiecare caz aceste excesuri de acumulare a punctelor si se vor sterge punctele de pe telefonul sau cardul UniPoint al utilizatorului.

 

     Sistemul de fidelizare UniPoint este proprietate al societatii SC Chronos Consulting SRL. Pentru a consulta regulamentul  sau orice alte detalii, intrebari va rog sa vizitati pagina www.mediaromania.ro

 

     In cazul pierderii sau deteriorarii telefonului sau al cardului de fidelitate UniPoint, SC Chronos Consulting SRL nu aspunde pentru folosirea punctelor deja cumulate in sistem de catre un alt utilizator, diferit de utilizatorul care a acumulat in sistem punctele pierdute.

 

     Sistemul de funcionare UniPoint se conformizeaza cu regulile GDPR in vigoare.

     Pentru detalii legate la regulile GDPR vizitati www.mediaromania.ro..

 

     Prin descarcarea aplicatiei sau prin folosirea cardului de fidelitate UniPoint, utilizatorul este de acord cu regulamentul sistemului de fidelizare clienti, UniPoint.