Cum pot deveni partener?

  1. Determinanti tehnici:

Utilizatorul are nevoie de un card de fidelitate UniPoint. Utilizatorul poate solicita un card la magazinul partener sau la adresa de email lukacsl@mediaromania. Acest card poate fi validat în toate locațiile de acceptare UNIPoint.

În magazinul partener, aveți nevoie de o tabletă care să funcționeze ca unitate de emitere sau acceptare a punctelor, care este furnizată de operatorii sistemului UniPoint la semnarea contractului. În plus, este necesară o rețea Wi-Fi, care să permită tabletei să comunice cu serverul UniPoint. Dacă condițiile de mai sus sunt îndeplinite atât din partea utilizatorului, cât și din partea destinatarului, colectarea punctelor poate începe deja.

  1. Funcționarea sistemului în modul de colectare a punctelor:

I. Principiul de funcționare al sistemului:

   La cumpărături, punctele de fidelitate pot fi strânse în funcție de suma plătită la casa de marcat. Magazinul partener poate specifica in contract conditiile in care acorda puncte de fidelitate clientului. Valoarea punctului corespunde valorii lei.

         În raport cu valoarea achiziției, la colectarea punctelor, compania parteneră oferă o reducere de X % la achiziție. Dacă, de exemplu, oferiti o reducere de 5% la o valoare de 100 de lei, atunci pe cardul clientului va avea 5 puncte. În momentul achiziției, 1 punct corespunde cu 1 leu. Punctele adunate pot fi răscumpărate de către utilizator în orice moment, adică pot face achiziții cu valoarea corespunzătoare a punctelor in lei. În practică, nu se întâmplă nimic altceva decât colectarea unei reduceri in puncte și foléosirea acestora în viitor. Clientul primește reducerea de X % și aceasta poate fi dedusă din suma totală a achiziției la o dată ulterioară în cazul unei achiziții ulterioare. Punctele pot fi valorificate numai la magazinul partener unde le-a primit.

II. Efectuarea unei achiziții sau a unei plăți:         Valoarea achiziției se totalizează la casa de marcat. În conformitate cu valoarea achiziției și sistemul de puncte stabilit în cadrul magazinului, clientul scanează codul QR de pe cardul său folosind tableta aflată la casa de marcat. Această valoare de puncte este introdusă pe card.          În cazul în care clientul decide să-și răscumpere punctele, procedura este următoarea folosind tableta plasată la casa de marcat:Valoarea punctelor pe care le-a adunat clientul în acel magazin va fi dedusă din valoarea achiziției dumnealui. Dacă de ex. valoarea achizitiei la momentul răscumpărării este de 100 lei si are 30 de puncte, clientul plateste doar 70 lei in total.b. Dacă există un schimb pentru un articol cadou în unitate, atunci alege dintre produsele cu reducere plasate în magazin ca parte a jocului UniPoint. La plată, valoarea punctelor alocate produsului se scade din punctele colectate in magazinul partener. Dacă, de exemplu, doriți să luați pachetul cadou selectat cu o valoare de 30 de puncte și aveți 40 de puncte, puteți lua cadoul și clientul rămane cu  10 puncte pe card.Magazinul partener decide ce metodă de răscumpărare dorește să folosească.